21/10/15

AUTORÍAS

Comezamos a Serie "Autorías", co noso grande autor, Agustín Fernández Paz.

Na Bibliotelleiras poderíamos decir que é o noso autor de cabeceira, xa que ademáis de termos a meirande parte dos seus títulos, coíncidenos que os andeis cos seus libros están xusto diante do escritorio da nosa Biblioteca.
Queremos empezar a serie sobre autores e autoras por D. Agustín deixando parte do texto escrito por el, chamado "Acórdome"

Acórdome

Acórdome, claro que me acordo. A literatura nace da memoria e da imaxinación. Todos os libros que escribín, como as tramas dunha tea, están feitos combinando os fíos da miña vida. Calquera persoa que os leu e coñeza a miña biografía atopará un paralelismo constante entre as dúas realidades. Unhas veces máis enmascarada que outras, a vida de calquera escritor discorre por baixo das súas obras.

Que as historias saian da miña vida non é unha limitación. Ao revés, trátase do único orixinal que podo aportar ás persoas que viven comigo e ás que vivirán cando eu xa non estea, si é que alguén le entón os meus libros. As persoas, todas, somos únicas e irrepetibles. Posuímos unha visión do mundo, uns sentimentos, unhas vivencias que nos singularizan e que desaparecerán connosco. A min isto paréceme marabilloso, e creo que está na raíz dese impulso irracional que me leva a escribir e a inventar historias nas que quede reflectida a miña visión do mundo e da vida.

Si tivese que definirme en poucas palabras, diría que son unha persoa que atopa pracer en inventar historias e contalas por medio da escritura. Un contador de historias, aínda que isto sempre debería colocalo en segundo lugar, porque o que de verdade me gusta é ler o que escriben outras persoas. E ler e escribir, como ben sabemos, son as dúas caras dunha mesma moeda. As historias, os libros: o fío invisible que nos une a todas as persoas do planeta.



Pois queremos decirvos que xa temos na nosa Biblioteca o libro "A neve interminable". (Ed. Xerais).
Un novo libro de misterio que pensamos que vos gustará. A trama vai duns guionistas que se xuntan para traballar nunha serie televisiva sobre os terrores no Mundo de hoxe.

No hay comentarios:

Publicar un comentario